Wichrowa 26, Chłapowo
Jako nieliczni z obiektów akceptujemy zwierzęta domowe - za opłatą.
Już nie muszą państwo skazywać swojego pupila na rozłąkę i tęsknotę. U nas zwierzęta są mile widziane.
Lokalizacje naszego obiektu sprawia, że wokół są fantastyczne dróżki i trasy do spacerów z czworonogiem, a na plaży w Chłapowie nie ma zakazu wprowadzania zwierząt w sezonie letnim. Warto więc z tego udogodnienia skorzystać.
Witamy Państwa w BELMAR Park Resort & SPA
Luksusowe, nowoczesne i komfortowe wnętrza, rodzinna atmosfera, wyśmienite posiłki i bliskość świata przyrody, cisza i spokój sprawią, że Państwo naprawdę wypoczniecie i wasz pobyt będzie fantastyczny.
BELMAR Park oferuje Państwu:
Zapraszamy rodziny z dziećmi.
Do bezpłatnego pobytu kwalifikujemy dzieci do lat 3 (bez świadczeń tj: śpiące na bieżącym łóżku, bez obiadokolacji). W jednym pokoju max. 1 dziecko gratis.
W niedalekiej przyszłości w naszej ofercie znajdzie się również:
Wyposażenie pokoi:
Telewizor, klimatyzacja, minibar, czajnik (zestaw kaw i herbat), telefon, parawan. Prywatna łazienka z kabiną prysznicową, suszarką, zestawem kosmetyków, ręcznikami
Każdy pokój posiada balkon lub taras z zestawem mebli wypoczynkowych.
Dodatkowo w apartamentach:
Oddzielne pokoje (sypialnia i pokój dzienny), zestaw do prasowania oraz aneks kuchenny wyposażony w lodówkę, zlew, zastawę stołową, czajnik (zestaw kaw i herbat).
Ręczniki
Sprzęt plażowy
Czajnik elektryczny
Zastawa stołowa
Lodówka
Telewizor
Klimatyzacja
Ogrzewanie
Taras
Balkon
Aneks kuchenny
Prywatna łazienka
Wi-Fi
Suszarka do włosów
Płatność kartą
Akcesoria dla niemowląt
Ogród do dyspozycji gości
Plac zabaw
Grill
Tenis stołowy
Sauna
Miejsce na ognisko
Parking
Akceptujemy małe zwierzęta
Sala zabaw
Wypożyczalnia rowerów
Żelazko
Animacje
Jacuzzi
Oferta wyżywienia
Restauracja
Obiekt całoroczny
Ceny zależne są od terminu i długości pobytu. Po najlepszą ofertę pobytu prosimy o kontakt telefoniczny: +48 535 377 882 lub mailowy recepcja@belmarpark.pl
REGULAMIN OBIEKTU
Gość zobowiązany jest do okazania pracownikowi recepcji przed zameldowaniem dokumentu ze zdjęciem, potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób uniemożliwiający zameldowanie recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania karty do pokoju.
Pokój w obiekcie wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 dnia następnego.
Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić
w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanej dostępności.
Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godzinę 11:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 11:00 program komputerowy recepcji naliczy opłatę za dodatkową dobę wynajmu pokoju według cen pełnych.
W przypadku, gdy pokój jest zarezerwowany dla innych gości, a przedłużenie pobytu nie jest możliwe, obsługa hotelu spakuje i wyniesie mienie gościa za opłatą 300 zł.
Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynęła doba hotelowa, za którą uiścił opłatę.
Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju w godzinach od 8:00 do 22:00. Takowe wizyty muszą być zgłoszone w recepcji.
Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gości po godzinie 22:00 jest równoznaczne
z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według ceny dostawki z cennika dostępnego w recepcji.
W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do 6:00 dnia następnego.
W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług obiektu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych Gości.
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia urządzeń obiektu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.
Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach i innych pomieszczeniach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
W obiekcie, również na balkonach oraz na tarasach, obowiązuje całkowity zakaz palenia. W całym obiekcie rozmieszczone są czujki pożarowe bezpośrednio powiązane ze Strażą Pożarną. Gość zostanie obciążony kosztami w wysokości 3000 PLN za nieuzasadnione wezwania Straży Pożarnej. Istnieje możliwość palenia papierosów w miejscach wydzielonych przed budynkiem obiektu.
Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien upewnić się, że drzwi i okna są zamknięte.
Odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do obiektu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu recepcji. Obiekt ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności
i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu obiektu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
Obiekt ma obowiązek zapewnić:
⦁ warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
⦁ odświeżenie pokoju na życzenie Gościa (wymiana ręczników i pościeli nie częściej niż co 3 dni)
⦁ bezpieczny pobyt, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
⦁ profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług,
⦁ sprawną pod względem technicznym usługę; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, obiekt dołoży starań, aby w miarę możliwości, zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą przygotowywane do przekazania kurierowi, którego na swój koszt zamówi Gość. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji obiekt przechowa te przedmioty przez 2 miesiące, a następnie przekaże na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Taka osoba zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu obiektu.
Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę mienia obiektu lub Gości, pracowników lub innych osób przebywających w obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokój.
Opłata za pobyt jest pobierana w dniu przyjazdu, zgodnie ze złożoną wcześniej rezerwacją. Dokonawszy pełnej opłaty za pobyt nie przewiduje się zwrotu pieniędzy tytułem skrócenia pobytu.
Za zgubienie lub zniszczenie karty hotelowej pobierana jest opłata w wysokości 50 PLN.
Obiekt monitorowany
Przepraszamy, jeśli pojawił się problem z wysłaniem pytania, skontaktuj się z nami
Błąd:
Chcesz, abyśmy mogli rozwijać ten portal dla Ciebie i innych turystów?
Poinformuj właściciela, że dzwonisz z portalu chlapowo.net.pl
Data przyjazdu i wyjazdu
close